|
|
Autor |
Wiadomość |
Odi
Administrator
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Pią 10:31, 17 Lut 2006 |
|
Mam nadzieje ze każdy wie co to party, nie takie party domowe, tutaj chodzi o drużynę. Party to mała grupa (w przeciwieństwie do Guild) 2-6 osób które dziela się doswiadczeniem i zdobyczami za potwory. Drużyna to dobra rzecz, wszystko idzie szybciej i przy mniejszym wysiłu, wyniki sa porównywalne do gry samemu, ale frajda jest lepsza.
W FlyFF sa dwa rodzaje party: zwykłe party i zaawansowane party. w zaawansowanym party ma sie duże bonusy na których można sie niezle wzbogacić.
Zwykłe party - posiada 2 - 4 graczy, maximum trzech jezeli party jest ponizej 5 levela, maximum 4 jezeli jest na level'ach od 6 do 9 . W zaawansowane party zamienia sie na 10 levelu.
Zaawansowane party może: mieć 2 - 6 graczy, zmienić nazwe oraz posiadac skille.
UWAGA!roznica miedzy zakladajacym a ludzmi w party nie moze przekroczyc 19 leveli!
Klikajac przycisk P podczas gry uzyskujemy dużo informacji o party. a sa to kolejno:
Party name - Nazwa party (zmienić może tylko lider zaawansowanego party)
Party level - poziom party, na odpowiednich poziomach będziemy mieli różne dodatki, takie jak np. skille, możliwosć posiadania większej ilosci ludzi w drużynie.
Party experience - doswiadczenie, gdy dojdzie do 100% będziemy mieli następny poziom drużyny (chyba ocziwiste ;-D).
Party point - co każdy poziom doswiadczenia drużyny, będziemy dostawać 20pkt. Te punkty będzie można wykorzystać pozniej jak dojdziemy do poziomu zaawansowanej drużyny do wykorzystywania różnych umiejętnosci.
EXPERIENCE DISTRIBUTION - Sposób rozdzielania expa w drużynie, sa dwa sposoby:
1. Equal share - rozdzielanie expa równo, zgodnie z poziomem doswiadczenia graczy w drużynie.
2. Contribution Share - Exp jest rozdzielany według ilosci zadanych obrażeń potworowi przez poszczególne osoby w drużynie.
ITEM SHARE - Sposób rozdzielania znalezionych przedmiotów w drużnie, sa cztery sposoby:
1. Private share - przedmiot dostaje ten kto go podniesie (nie najlepsze rozwiazanie).
2. Sequence share - Przedmioty sa rozdzielane po kolei, po jednym dla każdego (według mnie jedna z najbardziej uczciwych form rozdzielania łupu).
3. Passive share - Wszystkie przedmioty dostaje lider drużyny, który pod koniec wyprawy powinien według uznania rozdać przedmioty (dobre dla starych i dobrze zgranych drużyn).
4. Random share - przedmioty sa rozdawane losowo i nie ma sie wpływu na to kto dostanie to co my podnieslismy (podobnie jak przy 'Sequence share').
Na dole okienka jest jeszcze jedna zakładka, a mianowicie skills. Przejdzmy tam aby zobaczyć liste skillów przedstawiona za pomoca ikonek. A oto wyjasnienie każdego skilla:
Call
CD: działa natycmiastowo
PD: lv10
PP: 0
opis: wzywa cała drużynę do lidera
Concentrate Attack
CD: działa natychmiastowo
PD: lv10
PP: 0
opis: wzywa cała drużynę do ataku na jednego potwora
Retreat
CD: działa natychmiastowo
PD: lv10
PP: 0
opis: wzywa cała drużynę do natychmiastowego odwrotu
Scout
CD: działa natychmiastowo
PD: lv12
PP: 3
opis: zaprasza graczy do drużyny
Spearcircle
CD:
PD: lv17
PP: 1
opis: zwiększa szansę wybranej osoby z drużyny na wykonanie ataku krytycznego
Linkattack
CD: 20s
PD: lv20
PP: 1
opis: zwiększa obrażenia wybranej osoby z drużyny
Fortunecircle
CD: 5m
PD: lv25
PP: 5
opis: zwiększa szansę że potwór upusci cos wartosciowego
Stretching
CD: 2m
PD: lv30
PP: 2
opis: zwiększa prędkosć regeneracji HP, MP i FP do 150% (jeżeli przywódca drużyny ma klasę assist prędkosć zwiększy się do 280%)
Gift box
CD: 5m
PD: lv40
PP: 8
opis: dwukrotnie zwiększa ilosć upuszczanych przedmiotów przez potwory.
CD - czas działania
PD - wymagany poziom drużyny
PP - wymagane punkty drużyny do użycia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 9:01, 19 Lut 2008 |
|
jak terazaprosic kogos n party???
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |